• 01.JPG
  • 03_1442909648.png
  • Foto restauratie  pand Singel.jpg

Algemene Ledenvergadering woensdag 18 april 2018

De Zuidervermaning in Westzaan is de locatie voor de Algemene Ledenvergadering op woensdag 18 april.

Op woensdag 18 april zijn de leden van de FIM te gast in een van de locaties van Stadsherstel Amsterdam: de Zuidervermaning in Westzaan. De ALV vindt plaats tussen 10.00 en 12.15 uur. Inloop is vanaf 09.30 uur. Na afloop zal er een lunch worden gereserveerd. In verband met de catering horen wij graag of u aanwezig zult zijn.

De agenda is via deze link te downloaden. De stukken zijn met de uitnodiging naar de leden toegestuurd. Als u deze niet heeft ontvangen, neem dan contact op met ambtelijk secretaris Jephta Dullaart via dullaart@fimnederland.nl

Informatie over de bereikbaarheid van de locatie vindt u op de website van de Zuidervermaning Westzaan: https://zuidervermaning.nl/contact/